بهارنارنج

بهانه ای برای با هم بودن...

بهارنارنج

بهانه ای برای با هم بودن...

انعکاس آب

{با تشکر از دوست عزیزم در وبلاگ اینجا زمان مرده } 

 

  دیگر دور نیستم

            من به تو نزدیکم

           دیگر فاصله ای نیست

   تو را می بینم ,در همه جا و همه چیز

        در انعکاس آب

           در لطافت باران

                  در طلوع صبح

من فقط تو را می بینم و تنها تو را دارم

پس دستانم را بگیر و با من بمان

با تو بودن شیرین است

                    دیگر فاصله بی معناست...    

 

نظرات 3 + ارسال نظر
خاموش سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ق.ظ http://laylay.blogsky.com/

فاصله ی بی معنا ...
آیکون یه آدمی که رفته تو فکر

سلام دوست عزیز
نظر شما آنقدر برای ما مهم بود که آنرا به دیده منت چاپ نمودیم!

دکتر پورقربان سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ق.ظ http://pourghorban.blogfa.com

سلام عزیزان . وب بسیار زیبایی دارید . بهتون تبریک میگم
اجازه بدین در وب لاگ یادداشت روزانه بهتون لینک بدوم
متشکرم

سلام خانم دکتر
این برای ما افتخار بزرگیه
خوشحال میشیم بازم به ما سر بزنید...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام دوست خوبم.ممنونم از اینکه اینقدر دقیق و با مسئولیت هستید. باید بگم که اون وبلاگی اسم بردی هم وبلاگ بنده است.(اما در وبلاگ دختر پاییز به تاریخ آذر ماه ۸۷ انعکاس آب با همین طرح و لوگو درج شده بود!!!)
اسم وبلاگ هم انعکاس آب است به قلم دختر پاییز.البته برای من افتخاریست که شما از مطالبم استفاده کنید.
باز هم بهم سر بزنید.این هم آدرس وبلاگ انعکاس آب
www.enekaseab.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد