بهارنارنج

بهانه ای برای با هم بودن...

بهارنارنج

بهانه ای برای با هم بودن...

قندان نقره ای

... خانم حمیدی برای دیدن پسرش مسعود ، به محل تحصیل او یعنی لندن آمده بود. او در آنجا متوجه شد که پسرش با یک هم اتاقی دختر بنام ویکی زندگی می کند. کاری از دست خانم حمیدی بر نمی آمد و از طرفی هم اتاقی مسعود هم خیلی خوشگل بود... 

 

برای دیدن بقیه ماجرا لطفا روی ادامه... کلیک نمایید

... او به رابطه میان آن دو ظنین شده بود و این موضوع باعث کنجکاوی بیشتر او می شد. مسعود که فکر مادرش را خوانده بود گفت : " من می دانم که شما چه فکری می کنید ، اما من به شما اطمینان می دهم که من و ویکیفقط هم اتاقی هستیم."
حدود یک هفته بعد ، 
ویکی پیش مسعود آمد و گفت : " از وقتی که مادرت از اینجا رفته ، قندان نقره ای من گم شده ، تو فکر نمی کنی که او قندان را برداشته باشد ؟ "
" خب، من شک دارم ، اما برای اطمینان به او ایمیل خواهم زد . "

او در ایمیل خود نوشت :
"مادر عزیزم، من نمی گم که شما قندان را از خانه من برداشتید، و در ضمن نمی گم که شما آن را برنداشتید . اما در هر صورت واقعیت این است که قندان از وقتی که شما به تهران برگشتید گم شده ."
با عشق، مسعود

روز بعد ، مسعود یک ایمیل به این مضمون از مادرش دریافت نمود : 

"پسر عزیزم، من نمی گم تو با ویکی رابطه داری ! ، و در ضـــمن نمی گم که تو باهاش رابطه نداری . اما در هر صورت واقعیت این است که اگر او در تختخواب خودش می خوابید ، حتما تا الان قندان را پیدا کرده بود.!!!"
با عشق ، مامان

نظرات 2 + ارسال نظر
اینجا زمان مرده سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.whoami.blogsky.com

منتظر حضور مجدد شما در هر دو وبلاگم هستم.به امید دیدار!

سلام دوست عزیز
همون طوری که قول داده بودیم عمل کردیم
هر دو وبلاگ شما یکی از دیگری زیباتر و سپید احساس تر است...

نیلوفر شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ق.ظ http://everything2.blogfa.com

سلام
ممنون که افتخار دادید و به وبلاگم سر زدید.
این داستانت هم خیلی جالبه. مادرها همیشه همه چیزو می دونن ، اینو شک نکن.
بازم پیش من بیا ، خوشحال می شم . من هر روز آپ میشم.

سلام
خیلی خوشحال شدیم که از مطالب وبلاگ خوشتون اومده.امیدوارم بازم به ما سر بزنید.
یک سبد بهارنارنج تقدیم شما باد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد