بهارنارنج

بهانه ای برای با هم بودن...

بهارنارنج

بهانه ای برای با هم بودن...

در پاسخ به نظر دوستی نسبت به مقاله: ده نشانه عاشق شدن

{ ... آره
هرچی فکر میکنم میبینم درسته
خیلی از این نشونه ها رو دارم
همه این فکر و خیالات رو دارم اما هیچ وقت ازش نمی خوام باهام بیاد عروسی یا هیچ وقت باهاش نمیرم سینما...چون فکر میکنم خودم رو کوچیک کردم.پس اون از کجا بفهمه که دوسش دارم؟؟؟
اگه میتونی راهنماییم کن.

امضاء: سرگردان }

 

پاسخ:

سلام دوست عزیز

بیشتر مردم از درخواست کردن می ترسند! و شرم دارند. اما این مانعی است بر سر رسیدن به اهداف و آرزوهایی که ما داریم. جرات درخواست کردن داشته باش. گویی آنچه را طلب می کنی حق توست!! مانند کسانی نباش که قبل از تلاش نا امید می شوند.

ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست

                                    عاشقی شیوه رندان بلاکش باشد

پس به بزرگی خودت نگاه نکن، به بزرگترین آرزویت که رسیدن به معشوقه ات می باشد بیندیش. و بعدها برایش توضیح بده که برای رسیدن به او، چقدر از خود گذشتی و ... مطمعن باش مهرش نسبت به تو صد چندان خواهد شد.

به امید پوشیدن جامه حقیقت به تمام رویاهای مردم – نیکبخت باشید و پیروز....

نظرات 1 + ارسال نظر
سرگردان چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ق.ظ

ممنون از راهنماییت
اما...
از گفته هات مطمئنی؟؟
آخه اگه یه دختر بیاد بهت بگه تو حق منی چی بهش میگی؟؟
از چشمت نمی افته؟؟؟؟؟؟؟؟.......

سلام
این سئوال شما رو تو یه قسمت میذارم نظرات رو آنالیز می کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد